Гражданска авиация ⇒ Гражданска авиация
- EddieBG
- Редовен потребител
- Мнения: 10746
- Регистриран на: 02 Окт 2016, 18:33
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
https://www.youtube.com/watch?v=334y3Zut5ec
American Airlines plane catches fire at Denver International Airport
American Airlines plane catches fire at Denver International Airport
"Должен высказать свой печальный взгляд на русского человека - он имеет такую слабую мозговую систему, что не способен воспринимать действительность как таковую."
И.Павлов
И.Павлов
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7674
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
AF/KL купува 35F.
Засега 6х.

Засега 6х.

Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7674
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
BT (airBaltic) - взели сме твърдо решение за възобновяване на полетите до Киев моментално щом бъде вдигната забраната за граждански полети над украинска територия. Представители на авикомпанията вече са в Киев, за предварителни разговори и уточняване на слотовете.

Междувременно ВТ откри полети RIXRZЕ (Рига-Ржешов).
Полският град е на 440 км от украинската граница и до там може да се стигне с автобуси или влак.

Междувременно ВТ откри полети RIXRZЕ (Рига-Ржешов).
Полският град е на 440 км от украинската граница и до там може да се стигне с автобуси или влак.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7674
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
ТК (Търкиш) изпълни анонса си от миналата година - от 5-ти Декември стартира полети ISTSYD (Истанбул-Сидни).
Машината е 359, с междинно кацане в KUL (Куала Лумпур).

С последното ТК циментира статута си на световен играч и задълбочава конкурентната схватка с ME3 (голямата близкоизточна тройка), а именно EK, EY и QR, които владееха над 90% от пазара Европа-Австралия (през DXB, AUX и DOH).
Останалите 10% се владееха от азиатски превозвачи като SQ (Sigapore) и TG (Thai).
Без съмнение, ТК ще отхапе много сериозно парче от пая на МЕ3 - в случая няма да има изобщо смяна на машината, а самолета ще има само 45 мин. престой в КUL.
Машината е 359, с междинно кацане в KUL (Куала Лумпур).

С последното ТК циментира статута си на световен играч и задълбочава конкурентната схватка с ME3 (голямата близкоизточна тройка), а именно EK, EY и QR, които владееха над 90% от пазара Европа-Австралия (през DXB, AUX и DOH).
Останалите 10% се владееха от азиатски превозвачи като SQ (Sigapore) и TG (Thai).
Без съмнение, ТК ще отхапе много сериозно парче от пая на МЕ3 - в случая няма да има изобщо смяна на машината, а самолета ще има само 45 мин. престой в КUL.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- pnp5q
- Модератор
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 17 Апр 2017, 00:15
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
"Преход от раболепие към злорадство - това е истинското клеймо на роба." - А.Мирер
-
- Редовен потребител
- Мнения: 68
- Регистриран на: 17 Яну 2019, 09:30
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Само на мен ли ми се струва, че двигатели горят и малко мазут освен керосина?

- Bruchpilot
- Редовен потребител
- Мнения: 4801
- Регистриран на: 14 Сеп 2016, 12:14
- Местоположение: Габрово
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Православните руссссссссссссски двигатлели пушат! Всичко друго е западна lgbt пропаганда! 

Строши-пилот 

- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7674
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Поредната катастрофа с турбопроп:


Машината е Jetstream 32, регистрация HR-AYW

Превозвач - Aerolínea Lanhsa (Хондурас).
Полет - LNH018
Самолета пада в Карибско море буквално секунди слез излитането си от Roatan International Airport (RTB), като дестинацията в случая е La Ceiba Goloson International Airport (LCE)
12 жертви, 5 оцелели, като последното най-вероятно се дължи на почти на липсата на височина в момента на падането. 1 пасажер липсва, вероятно мъртъв (все още не е обявен официално за такъв) и отнесен от океана.
HR-AYW е първоначално доставен на Trans World Express (TWE), регионална субдивизия на вече заупокойната Trans World Airlines (TWA) през 1990-та. Aerolínea Lanhsa придобива самолета през 2017.
Това е втори инцидент с Jetstream 32 този месец, след като в началото му самолет на SAETA катастрофира в Перу (overrun).



Машината е Jetstream 32, регистрация HR-AYW

Превозвач - Aerolínea Lanhsa (Хондурас).
Полет - LNH018
Самолета пада в Карибско море буквално секунди слез излитането си от Roatan International Airport (RTB), като дестинацията в случая е La Ceiba Goloson International Airport (LCE)
12 жертви, 5 оцелели, като последното най-вероятно се дължи на почти на липсата на височина в момента на падането. 1 пасажер липсва, вероятно мъртъв (все още не е обявен официално за такъв) и отнесен от океана.
HR-AYW е първоначално доставен на Trans World Express (TWE), регионална субдивизия на вече заупокойната Trans World Airlines (TWA) през 1990-та. Aerolínea Lanhsa придобива самолета през 2017.
Това е втори инцидент с Jetstream 32 този месец, след като в началото му самолет на SAETA катастрофира в Перу (overrun).
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7674
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Airbus 2025 твърди поръчки (WB only):
Lufthansa – 5 x 35K
Необявен купувач – 6 х 359
Starlux - 5 x 35F
Etihad – 10 x 35F
EVA Air – 6 x 359, 24 x 35K
Най-крупна е разбира се поръчката на EVA Air възлизаща на обща стойност USD 10.1 billion.
Тя съществуваше като MoU още от миналата година, но 35K бяха 18 броя.
Тази година АК я финализира и увеличи поръчката с още 6 х 35K.

Lufthansa – 5 x 35K
Необявен купувач – 6 х 359
Starlux - 5 x 35F
Etihad – 10 x 35F
EVA Air – 6 x 359, 24 x 35K
Най-крупна е разбира се поръчката на EVA Air възлизаща на обща стойност USD 10.1 billion.
Тя съществуваше като MoU още от миналата година, но 35K бяха 18 броя.
Тази година АК я финализира и увеличи поръчката с още 6 х 35K.

Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7674
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Напрежението САЩ / Канада даде отражение и върху гражданската авиация.
UA (United) редуцира честотите по линиите IADYOW (Вашингтон-Отава) и IADYUL (Вашингтон-Монреал) и изцяло да резне линията YYZLAX (Торонто-ЕлЕй) поради липсата на деманд.
Същото направи канадската WS (WestJet), която намали честоти до няколко американски града, най-чувствително по западното крайбрежие.
За сметка на това същата увеличи честотите до дестинациите си в Европа, където вече има значително присъствие:

UA (United) редуцира честотите по линиите IADYOW (Вашингтон-Отава) и IADYUL (Вашингтон-Монреал) и изцяло да резне линията YYZLAX (Торонто-ЕлЕй) поради липсата на деманд.
Същото направи канадската WS (WestJet), която намали честоти до няколко американски града, най-чувствително по западното крайбрежие.
За сметка на това същата увеличи честотите до дестинациите си в Европа, където вече има значително присъствие:

Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7674
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Airbus рапродаде всички възможности слотове за 350XWB до 2030-та година.
От тук нататък при поръчка доставки са възможни едва след 2031-ва (ако разбира се, някоя АК не се откаже или не продаде за кеш слотовете си на друга АК).

От тук нататък при поръчка доставки са възможни едва след 2031-ва (ако разбира се, някоя АК не се откаже или не продаде за кеш слотовете си на друга АК).
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Пет години че за това време може да построят нов завод за типа.Airbus рапродаде всички възможности слотове за 350XWB до 2030-та година.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7674
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Викаш големи тъпаци
Земем завъртим една жица в Тулуза ги светнем колко са прости

Шегата настрана, аз съм си задавал въпроса защо не открият втора линия за серията 320, която е на същото дередже – чака се до второ пришествие.
Айде, WB самолети като 350 или 787 не се продават толкова лесно -. те са скъпи (нормално, тиражират се в по-малко бройки от NB машините и производителя трябва да избие някак си инвестициите), дори АК като доста голямата гръцка A3 (Aegean) нямат нито един WB самолет във флотилията си.
Но NB самолети поръчват всички – те се харчат като топъл хляб и от години се чака много за доставка.
И въпреки това нито Airbus, нито Boeing откриха втора линия за NEO/MAX.
Явно изобщо не са сигурни, че инвестицията ще се оправдае.
BTW, чета в ерлайнса, че рестартирането на линията за п-во на 380 би струвало на Airbus от порядъка на $10Bn - $15Bn.........Като в сумата изобщо не са влючени разходи за доработки като 388+ или нова версия 389, което също ще струва пари.
Няма да стане тая раута.....

Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Невъзможно то тва излиза по скъпо от цялата програма Аполо.че рестартирането на линията за п-во на 380 би струвало на Airbus от порядъка на $10Bn - $15Bn...
Друго си мисля аз че нарочно не инвестират в нови производствени мощности за съществуващи машини за да държат цените високи.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7674
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Ми така пишат бе.
Допускам, че е възможно.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Skoda
- Редовен потребител
- Мнения: 542
- Регистриран на: 28 Апр 2018, 11:59
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Проблема не е толкова в Еърбъс , колкото различните доставчици надолу по веригата. И хиляда А320 да направи следващата година, няма да има двигатели за тях или някой друг чарк от 20 млн елемента от които се прави един самолет. Въобще правенето на самолет е повече планиране, логистика и координация на няколко хиляди фирми за да излезе нещото с Еърбъс в името отпред. Де се вика ако беше просто и руснаците щяха да правят 

- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7674
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Всъщност, сега като се замислих, защо да е невъзможно - виж по горе - само поръчката на BR (EVA Air) за 359/35К е на стойност USD 10.1 billion. Печалбата на SQ (Singapore) само за тримесечие е USD 1.22 billion.
Тук иде реч за откриване на изцяло нова линия (старата отдавна лека и пръст) за много по-голям и скъп самолет.
И това го има.Skoda написа: ↑26 Мар 2025, 20:39Проблема не е толкова в Еърбъс , колкото различните доставчици надолу по веригата. И хиляда А320 да направи следващата година, няма да има двигатели за тях или някой друг чарк от 20 млн елемента от които се прави един самолет. Въобще правенето на самолет е повече планиране, логистика и координация на няколко хиляди фирми за да излезе нещото с Еърбъс в името отпред. Де се вика ако беше просто и руснаците щяха да правят![]()
350 се моторизира само с TrentXWB, а те правят двигатели и за 338/339 (330NEO), както и 787.
За останалите поддоставчици да не говорим.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7674
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
KE (Korean) финализира сделка за 20 х 779 (777-9) и 20 х 78К (787-10).
Това е сериозна подкрепа за програмата 77Х, която зацикли и значително нервира купувачите, поради множеството закъснения на EIS.
KE има поръчка и за 4 х 359 и 27 х 35К.
Припомням, че миналата година KE се обедини с другия голям корейски играч – OZ (Asiana).


КЕ беше малко по-голяма, но OZ беше по-печелившата от двете АК.
След обединението новата КЕ презентира и ъпдейтвана ливерия.

Това е сериозна подкрепа за програмата 77Х, която зацикли и значително нервира купувачите, поради множеството закъснения на EIS.
KE има поръчка и за 4 х 359 и 27 х 35К.
Припомням, че миналата година KE се обедини с другия голям корейски играч – OZ (Asiana).


КЕ беше малко по-голяма, но OZ беше по-печелившата от двете АК.
След обединението новата КЕ презентира и ъпдейтвана ливерия.

Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Almasy написа: ↑27 Мар 2025, 06:04Всъщност, сега като се замислих, защо да е невъзможно - виж по горе - само поръчката на BR (EVA Air) за 359/35К е на стойност USD 10.1 billion. Печалбата на SQ (Singapore) само за тримесечие е USD 1.22 billion.
Тук иде реч за откриване на изцяло нова линия (старата отдавна лека и пръст) за много по-голям и скъп самолет.
И това го има.Skoda написа: ↑26 Мар 2025, 20:39Проблема не е толкова в Еърбъс , колкото различните доставчици надолу по веригата. И хиляда А320 да направи следващата година, няма да има двигатели за тях или някой друг чарк от 20 млн елемента от които се прави един самолет. Въобще правенето на самолет е повече планиране, логистика и координация на няколко хиляди фирми за да излезе нещото с Еърбъс в името отпред. Де се вика ако беше просто и руснаците щяха да правят![]()
350 се моторизира само с TrentXWB, а те правят двигатели и за 338/339 (330NEO), както и 787.
За останалите поддоставчици да не говорим.
Най простия отговор е, че са Duopoly двама играча са могат да правят каквото си искат не бих се учудил да имат и задкулисни договорки. Не е като при пазара с новите коли където имаш голям избор.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7674
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
76Е (767-300ER) на UA (United) се е върнал на LHR (Лондон) поради повреда (еngine failure).
Нищо особено в края на краищата, да не говорим, че иде реч за много стар самолет - стават такива раути.

В случая иде реч за друго - изключително ниския load factor (едва 41.9%) или 70 пътници на борда - малко дори за NB самолет.
Нищо чудно, че UA я закъсва - очевидно проблема не е само с полетите до Канада.
https://simpleflying.com/united-airline ... e-failure/
Нищо особено в края на краищата, да не говорим, че иде реч за много стар самолет - стават такива раути.

В случая иде реч за друго - изключително ниския load factor (едва 41.9%) или 70 пътници на борда - малко дори за NB самолет.
Нищо чудно, че UA я закъсва - очевидно проблема не е само с полетите до Канада.
https://simpleflying.com/united-airline ... e-failure/
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7674
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Както и се очакваше, Airbus не продумва и дума в отговор на воплите на Тим Кларк относно рестарт на програмата 380.
Затова пък обяви официално следаващата си цел:
""The next big thing": Airbus CEO Guillaume Faury is putting an A320neo successor at the center of the group's strategy. A new Airbus narrow-body model is to intervene in aviation between 2035 and 2040 - Airbus is now staking out the first key data for the designers."
Това едва ли обаче ще бъде концепцията zeroE (а и тя по-скоро би послужила за замяна на ATR), която BTW, продължава да се разработва.

Във всеки случай Airbus не е изоставил идеята новия NB да бъде моторизиран с пропфан (снимката изобразява един от прототипите на SAFRAN)

https://www.avweb.com/aviation-news/air ... placement/
Не, че идеята е нова. Още през 80-те Boeing презентира като демонстратор на един от своите 72S разработения от GE UDF, същото напрвавиха и McD, само че с база М80, моторизирана от PW Allison 578



Boeing дори стартираха концепция 7J7 с фюзеляж базиран на успешната серия 727, която разбира се, никога не видя бял свят.
https://www.youtube.com/watch?v=-Zcg_ohTLN0
По пътя минаха и украинците с техния Ан-70

Те дори се надяваха през 2015-та да започнат серийно производство.
Но всички знаем какво се случи през 2014-та.
GE и Safran не са спрели окончателно разработките си. Докъде са стигнали обаче, не е особено ясно.
https://www.youtube.com/watch?v=WxmZozeRdas
Самия Airbus признава, че все още няма финализиран проект и се разглеждат множество концепции

На мен посочения EIS ми се вижда доста оптимистичен, но предстои да видим (стига да съм жив
).
Затова пък обяви официално следаващата си цел:
""The next big thing": Airbus CEO Guillaume Faury is putting an A320neo successor at the center of the group's strategy. A new Airbus narrow-body model is to intervene in aviation between 2035 and 2040 - Airbus is now staking out the first key data for the designers."
Това едва ли обаче ще бъде концепцията zeroE (а и тя по-скоро би послужила за замяна на ATR), която BTW, продължава да се разработва.

Във всеки случай Airbus не е изоставил идеята новия NB да бъде моторизиран с пропфан (снимката изобразява един от прототипите на SAFRAN)

https://www.avweb.com/aviation-news/air ... placement/
Не, че идеята е нова. Още през 80-те Boeing презентира като демонстратор на един от своите 72S разработения от GE UDF, същото напрвавиха и McD, само че с база М80, моторизирана от PW Allison 578



Boeing дори стартираха концепция 7J7 с фюзеляж базиран на успешната серия 727, която разбира се, никога не видя бял свят.
https://www.youtube.com/watch?v=-Zcg_ohTLN0
По пътя минаха и украинците с техния Ан-70

Те дори се надяваха през 2015-та да започнат серийно производство.
Но всички знаем какво се случи през 2014-та.
GE и Safran не са спрели окончателно разработките си. Докъде са стигнали обаче, не е особено ясно.
https://www.youtube.com/watch?v=WxmZozeRdas
Самия Airbus признава, че все още няма финализиран проект и се разглеждат множество концепции
На мен посочения EIS ми се вижда доста оптимистичен, но предстои да видим (стига да съм жив

Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
-
- Редовен потребител
- Мнения: 180
- Регистриран на: 03 Фев 2020, 18:04
- Контакт:
- Status: Offline
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7674
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Първи април е все пак......koko написа: ↑01 Апр 2025, 10:12Конкорд отново във въздуха.
https://www.flightradar24.com/AFR9999/39b373df
![]()
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7674
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Бройката на неамерикански граждани, кацащи на 10-те най-оборотни американски летища пада драстично.....

Общия трафик за първите два месеца на 2025-та в сравнение с 2024-та на летище DCA също е категорично надолу:

Цените по някои маршрути US-Canada достигнаха нечувана еФтиния
DENYYC и PHXYYC - под $50, а FLLYYZ удари непознато досега дъно - $22 и то при букиране за следващата седмица.....

При задаващата се рецесия, може би вече няма да се чака чак толкова много за нови самолети......

Общия трафик за първите два месеца на 2025-та в сравнение с 2024-та на летище DCA също е категорично надолу:

Цените по някои маршрути US-Canada достигнаха нечувана еФтиния

DENYYC и PHXYYC - под $50, а FLLYYZ удари непознато досега дъно - $22 и то при букиране за следващата седмица.....

При задаващата се рецесия, може би вече няма да се чака чак толкова много за нови самолети......
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7674
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Стегнация започна да се усеща и на пазара US-EU
Преди Нова Година OS (Austrian) пъддържаше цена VIEJFK (Rt, cabin baggage only) започваща от EUR 1000. През Февруари цената падна на EUR 800. А сега може да се букира за EUR 700 и то около Великден, когато цените драстично и стандартно се вдигат.
IB (Iberia) обмисля замяната на големите си (WB) самолети като 359 с по-малки (NB), конкретно A321LR (чиито доставки вече започнаха), до по-второстепенните си дестинации в САЩ.
Налице са и други тенденци:
От спада на пътникопотока страдат най-вече LCC (нискотарифните АК), докато legacy, които по принцип са с по-високи цени отбелязват по-малък спад:

Най-засегнати са съответно туристическите дестинации (като FLL - Форт Лодърдейл, Флорида):

Спада в бизнес класата обаче е по-скоро слаб.
Което пък води до друг извод - спират да летят по-бедничките.......
Преди Нова Година OS (Austrian) пъддържаше цена VIEJFK (Rt, cabin baggage only) започваща от EUR 1000. През Февруари цената падна на EUR 800. А сега може да се букира за EUR 700 и то около Великден, когато цените драстично и стандартно се вдигат.
IB (Iberia) обмисля замяната на големите си (WB) самолети като 359 с по-малки (NB), конкретно A321LR (чиито доставки вече започнаха), до по-второстепенните си дестинации в САЩ.
Налице са и други тенденци:
От спада на пътникопотока страдат най-вече LCC (нискотарифните АК), докато legacy, които по принцип са с по-високи цени отбелязват по-малък спад:

Най-засегнати са съответно туристическите дестинации (като FLL - Форт Лодърдейл, Флорида):

Спада в бизнес класата обаче е по-скоро слаб.
Което пък води до друг извод - спират да летят по-бедничките.......
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани