Гражданска авиацияГражданска авиация

Модератор: Ksantip

Отговори
Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2451
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 14 Сеп 2018, 09:33

Първи снимки на прототипа на 77Х (779)

Изображение

Изображение

Крилато определено е ново, като в случая не иде реч единствено за folding wingtips

https://www.youtube.com/watch?v=RGsz_toWM5A

779 ще се предлага в 4 разновидности по отношение на изходите и типа им, релативно свързано с максималния брой пасажери:

1) Four Type A (for an Exit Limit of 440 seats)
2) Three Type A and One Type C (for an Exit Limit of 385 seats)
3) Three Type A and Two Type C (for an Exit Limit of 440 seats)
4) Four Type A and One Type C (for an Exit Limit of 475 seats)

В случая иде реч за врати на страна, така че тотала е х 2.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2451
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 14 Сеп 2018, 10:29

Almasy написа:
08 Сеп 2018, 11:02
Прясно, прясно

https://newsroom.aviator.aero/interjet- ... -a320neos/

Въх
Делегация на Сухой на спешни преговори в Мексико :D
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2451
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 14 Сеп 2018, 12:32

MAX10

Отдавна беше ясно, че версията се нуждае от тотално нова философия по отношение на колесника, продиктувана от теглото (MTOW е увеличено до 92т.). Модификация на старата нямаше да свърши работа, защото изискваше и тотална преработка на нишите, влизащо в разрез с финализираната компановка на фюзеляжа. Боинг вече представи схематично одобрения semi-levered дизайн (нещо което сме виждали при Ситроен), който осигурява и 23 см по-висок стоеж при излитане (удължения фюзеляж, въпреки преработката на задната част, прави самолета податлив към tailstrike).

Изображение

Изображение

Юнайтид (UA), която е един от мющериите на MAX10 вече оповести, че част от закупените самолети ще бъдат оборудвани с flat seats (бизнес класа) за тънки TRANSCON маршрути – концепция, близка до тази на 321NeoLR, макар и машината на Боинг да е с по-малък рейндж.
В рекламните брошури на Боинг обаче не се акцентира толкова върху конкурентната схватка с 321NeoLR, колкото със стандартния 321Neo. Сиатълският производител твърди, че MAX10 ще има по-ниски експлоатационни разходи, което прави ненужно закупуването на 321Neo (тоест самолет на друг производител) от компания, която вече експлоатира 737 във всичките му версии.

Изображение

Самата тактика на реклама е доста показателна – Боинг не си прави труда да се опитва да прелъставя АК, експлоатиращи A320/321CEO – явно са преценили, че тази битка е предварително изгубена и е най-добре да се съсредоточат върху листата на лоялните си клиенти, които така или иначе и досега оперират с техни машини и приемствеността би могла наистина да им спести някой и друг долар, утилизирайки унифициран парк от самолети.

Най-големия недостатък на MAX10 обаче си остава – твърде високите скорости на излитане/кацане. Не, че няма да каца и на по-късички писти, но все пак последното е нежелателно. Затова производителя се стреми да пласира MAX9 и MAX10 комбо (както направи с Юнайтид) – просто втората машина (която е и с най-голяма вместимост) не лети до летищата с най-къси писти (а и това по презумция много рядко се налага на голямокапацитетни версии, каквито са 9 и 10).

Целите, които си е поставил MAX10 са няколко. Номер едно е големи АК, особено нискотарифни, като LionAir, GOL, Virgin Australia и AirAsia. Втората е за замяна на 757, макар, че там предварително е ясно - по-голямата хапка ще отиде за 321Neo и 321NeoLR. И все пак, защо за изоставят изцяло нишата. Вече се споменаха и тънки TRANSCON дестинации (основно TATL), като в случая, благодарение на двата допълнителни резервоара, ще могат да се превозват до 16J/176Y (стандартна предварителна конфигурация) пътници на разстояние до 3700 мили.

Дизайна е замразен още през Февруари. Първия полет по план е в края на годината.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2451
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 15 Сеп 2018, 01:08

Първия А220 за Делта

Изображение
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2451
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 15 Сеп 2018, 15:56

Airbus с концепция 321NeoXLR (Extra Long Range)

https://www.youtube.com/watch?v=woe46aUE_dE
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2451
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 17 Сеп 2018, 14:31

Опит за китайска експанзия в Африка (ARJ-21) посредством Hainan Airlines (NHA)

http://www.ecns.cn/m/business/2018-09-1 ... 0678.shtml

Изображение
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2451
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 19 Сеп 2018, 10:19

Полша ще инвестира $9.4 billion до 2027-ма за ново летище на Варшава. То ще е разположено на 45 км от столицата (Baranow) и първоначално (етап I) ще е с капацитет 45 млн.
Предвид геотрафската локация, амбицията на поляците е да го превърнат в европейски хъб към Азия. Летището несъмнено ще е най-голямото в цяла Източна Европа, като след завършването и на планираните още отсега разширения (етап II) ще е с капацитет 100 млн. и сравнимо с LHR (Хийтроу).

https://www.bloomberg.com/news/articles ... ub-project

Амбицията на поляците е и хвърляне на ръкавица към новото летище на Истанбул и Turkish Airlines.

С темповете с които се разрастват LOT и сегашното летище Шопен (Окече), това може би е не чак толкова нереалистично, още повече, че Варшава има и второ летище (Модлин), от което оперират само НТА, а и района бъка от множество второкласни летища, повечето от които след осъществяване на проекта най-вероятно ще престанат да функционират.

Изображение
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 4874
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Amazon » 23 Сеп 2018, 00:15

Ето едно хубаво видео за новото сгъваемо крило на 77Х

https://www.youtube.com/watch?v=4wWcZOHwb3g


Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2451
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 26 Сеп 2018, 15:00

Семпли мозъци колкото искаш......:

„Помолете пилота да спре само за минутка в Бостън, за да сляза там и не се бия път обратно от Ню-Йорк” – по време на директен полет на British Airways LHRJFK (Лондон-НюЙорк), след като по радиуредбата пилота е съобщил, че наближават Бостън. В случая е любопитно и друго - British Airways имат и директен полет Лондон-Бостън, но цената е по-висока от този до Ню-Йорк, затова пасажерката очевидно е решила да спести и да продължи до Бостън с влак, което не и пречи да покрънка за drop-off

„Забравих очилата в къщи – обърнете самолета, моля” – рулиране към пистата за излитане, полет на Spirit, MCOEWR (Орландо-НюЙорк)

„Може ли да летите малко по-ниско – жена ми има страх от височини” – по време достигане на cruising attitude, Swiss Int., ZRHYVR (Цюрих-Ванкувър)

„ Направете още едно кръгче над Гранд Каньон, не успях да направя достатъчно снимки”

„Това е невъзможно - кантара ви е повреден – сложих го и на кантара в къщи, куфара ми няма 23 кг - мен винаги ме изкарвал под 70 кг” – пътничка, към служителка на чек-ин на Delta, информирала я, че трябва да заплати свръхбагаж.

„Яденето не ми харесва, кажете на готвача, че искам италианска салата, гъмбо по креолски и само няколко резана ананас за десерт. Виното от коя реколта е?” – пътничка в икономичната класа American Airlines

„Ето ви 50 долара и престанете да ме тормозите с това на борда не се пуши” – пътник в полет на Alaska

“В чекираният багаж е апарата ми за кръвно – бихте ли ми го донесли?” - Virgin Atlantic, полет LHRLAX (London-L.A.)

“Извикайте веднага лекаря на самолета – жена ми получи главоболие” - British Airways, полет DMELHR (Москва-Лондон)

„Изпуснах полета си, през колко минути са следващите” – жена на чек-ин`а на Thai Airways, изтървала единствения в денонощието полет BKKFCO (Банкок-Рим)

„Обадете се на съпруга ми вече да тръгва за летището” – вътрешен полет на Qantas, пилота е съобщил предстоящо приземяване в Пърт.

„Не обичам нищо консервирано, бихте ли ми изцедили няколко портокала?” – икономичната класа на United

„За бога, нямате ли на нормален размер бутилки” – пасажер, поръчал си уиски, на когото е дадена стандартна 50 мл. пластмасова бутилчица, отново United

„Къде се намира банкомата” – на борда на Viva Aerobus, полет DFWMTY (Далъс – Монтерей, Мексико)

„На децата им стана вече много скучно – има ли някой от екипажа, който може да прави фокуси?” – AirFrance ORYPAP (Париж – Порт-О-Принс)
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Bruchpilot
Редовен потребител
Мнения: 1704
Регистриран на: 14 Сеп 2016, 12:14
Местоположение: Габрово
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Bruchpilot » 26 Сеп 2018, 15:29

Almasy написа:
26 Сеп 2018, 15:00
„За бога, нямате ли на нормален размер бутилки” – пасажер, поръчал си уиски, на когото е дадена стандартна 50 мл. пластмасова бутилчица, отново United
Съгласен :D
Almasy написа:
26 Сеп 2018, 15:00
„На децата им стана вече много скучно – има ли някой от екипажа, който може да прави фокуси?” – AirFrance ORYPAP (Париж – Порт-О-Принс)
:lol: Има - пилота е жив факир :lol:
Строши-пилот :mrgreen:

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2451
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 28 Сеп 2018, 10:38

Инцидент с полет 73 на Air Niugini по маршрута PNITKK. На борда са били общо 47 души (екипаж/пътници) – всички до един оцеляват.
Машината е 738, регистрация P2-PXE, първи полет преди 14 години, принадлежал в миналото на Air India Express и после на Jet Airways (регистрации VT-AXC и VT-JBT)

Изображение

Снимки от приводняването:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Всъщност не е и точно приводняване, инцидента се случва по време на кацане – touchdown е твърде късно, към средата на пистата, която освен, че е къса, на всичко отгоре (заради тропическия климат) е вечно мокра, като логичният резултат е нахендряне в океана.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2451
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 28 Сеп 2018, 13:37

Един друг инцидент, при който няма дори ранен, но JTSB (японското NTSB) клакифицира като изключително сериозен.
Иде реч за полет KL868, от който при излетане от KIX (Осака) на височина 2400 метра се откъсва панел от крилото.

Изображение

Последният пада върху покрива на движеща се кола, почти го разпорва и едновременно с това чупи задното стъкло, заедно с колоните. Въпреки това и двамата пътници на предните седалки се отървават без драскотина.

Машината е 77E, а панела е частк от wing fairing

Изображение

Изображение

JTSB веднага започва разследване, а след кацането на самолета в AMS е и пределно ясно какво точно се е случило.

Изображение

В случая Боинг няма абсолютно никаква вина, а резила за холандската KLM, навремето еталон за стандарт е голям – при обслужването на машината техниците слагат грешни болтове

Изображение

които, макар и да си приличат с оригинала, имат съвсем различно предназначение.

Изображение

Случая много наподобява полет 5390 на British Airways, когато пак заради грешни болтове, стъклото на пилотската кабина е отвято, а пилота едва спасен

https://www.youtube.com/watch?v=uDLvbzDu72U

И ако не идеше реч за сравнително лек елемент, който и няма пряко отношение към живучеста на самолета, това можеше да коства живота на всички в самолета плюс незнайно колко още на земята.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2451
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 28 Сеп 2018, 15:24

Skoda написа:
24 Авг 2018, 11:36
......След провала на Снекма със Silvercrest....
Провал не, ами буквално трагедия. Сега ще изплатят 280 млн. гущера на Dassault Aviation, чийто Falcon 5X също е с двата крака в батака и трудно вече ще се конкурира с Gulfstream G500 и G600.
Всъщност Dassault по всяка вероятност изцяло ще зарежат 5Х и ще се концентрират върху 6Х, който обаче ще е моторизиран с канадския PW812D.
Със СFM нещата вървяха идеално, ама Safran решиха да правят Silvercrest без каквото и да е участие на GE. Като се има в предвид какви яки печалби падат и от SaM-146, в концерна най-вероятно ще се търкалят глави, особено по върховете.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2451
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 01 Окт 2018, 11:32

Almasy написа:
31 Май 2018, 12:18
Singapore Airlines (SQ) възобновява директните полети SINEWR (Сингапур-НюЙорк)
Първият 359LR е вече доставен, промяна в плановете няма – билети за директния полет SINEWR за 18-ти октомври отдавна бяха пуснати в продажба и вече са изчерпани.

Изображение

Любопитното е, че самолета носи същата регистрация, както и А340-500, с които преди 15 години са започнати ULR полетите на Singapore (SQ), а именно 9V-SGA

Изображение

Delivery flight (TLSSIN) нарочно е бил планиран по маршрут (през Норвегия/Шпицберген), който да корелира с разстоянието SINEWR.

Компановката на креслата (C/Y+):
https://www.singaporeair.com/saar5/pdf/ ... 00-ULR.pdf

Сравнение между Y и Y+ класите

Изображение

Общо местата са 161. Това разбира се е по-малко от стандартен А359, но и повече от А340-500, който беше оборудван само с 100 места (вярно, само С класа, след като АК се отказа от предварителната компановка 64С/117 Y+). 61 пасажера повече при Y+ тарифи, както и значително по-ниския разход на А359LR, според SQ би трябвало да е рецепта за печалба.
При съответните здрави тарифи, това би трябвало да е така, стига обаче полетите да с много добро, ако не и 100% затоварване. Като се има предвид значимостта на Сингапур като финансов/бизнес център, най-вероятно SQ са си направили добре сметката.
И все пак ULR самолетите и от днешното поколение (А359LR/B778) си остават не за всяка уста лъжица. Освен, че като продажна цена те са много по-скъпи от стандартните варианти, същото се отнася и до CASM – просто мъкнат твърде много гориво. Те са добра опция между хъбове с значителен процент бизнес трафик и не особено при превес на туристическия пътникопоток.
В това се убеди и Air India, която беше принудена да приземи и обяви за продажба само след година експлоатация цялата си флотилия от 77L (777-200LR).
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Кухулин
Редовен потребител
Мнения: 1694
Регистриран на: 04 Мар 2017, 11:53
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Кухулин » 03 Окт 2018, 19:58

Изображение

:D

EddieBG
Редовен потребител
Мнения: 2746
Регистриран на: 02 Окт 2016, 18:33
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от EddieBG » 04 Окт 2018, 10:15

Инцидент в Судан:

https://www.youtube.com/watch?v=FHUMe6Mfkxk

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2451
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 04 Окт 2018, 12:13

Primera Air в състояние на банкрут.

Изображение

Персонала е бил информин чрез е-mail:

„Dear colleagues,
It is with great regret I am reaching out to you all this dark day. We have just been informed that both Primera Air Nordic and Primera Air Scandinavia will file for bankruptcy tomorrow October 2, 2018.”

Само преди месец АК оповести нови дестинации (TXL и FRA). Явно обаче и нискотарифния модел не е рецепта за успех и за нула време превозвача се е нагълтал яко с вода след като на 31-ви миналия месец на нейн A321 (OY-PAF) не беше позволено за излети от летище STN заради неплатени такси. Самолета е трябвало да изпълни TATL полет (PF41, до Ню-Йорк).
Според мнозина именно TATL (трансатлантическите) полетите са основната причина превозвача да предаде богу дух, където освен с редовните АК, мереше мегдан и с хибридната Norwegian (DY). Нискотарифния модел успя да се наложи при късите (европейските) линии, но явно при дългите (TRANSCON) малцина успяват да се конкурират с legacy AK. Вероятно и това е причината Ryanair, въпреки многото приказки все още да се нъзлъндисва относно TATL полети.
Възможно е принос за фалита да има и твърде агресивната политика на Primera. Превозвача непрекъснато откриваше нови дестинации, като същевременно предлагаше възможно най-ниските тарифи в сравнение с други НТА. Твърде бързия растеж, съчетан с „полети без пари” е мантра докарала и други АК до банкрут. Да не говорим, че и самолетите не са без пари, а твърде бързо бяха изпазарени сегашните 321, че и с последваща поръчка за MAX9, която в момента увисва във въздуха. Боинг обаче със сигурност ще намери на кого да пласира машините, а и Delta, която не се гнуси от втора употреба вече е отправила запитване за наличните самолети на Ербъс.
Любопитното е, че по-голямата част от персонала на Primera Air дойде от фалиралата по-рано Monarch. Явно късмета не е на тяхна страна, щом отново трябва да си търсят работа. Неприятно е и друго – намиращите се в САЩ и Канада екипажи (смяната на TATL полетите), е трябвало да заплатят както хотелите, така и пътя си до дома от джоба си, защото Primera не е имала пари дори и за това. За пасажерите е предварително ясно – Primera е НТА и не могат да се надяват на каквито и да е компенсации, а еднопосочен билет от Бостън до Лондон в последният момент струва EUR 682 дори с хибридната Norwegian (тоест без багаж), а legacy carrier като Delta вече иска EUR 1978 (говорим за директни полети)

Носят се слухове, че ще същата съдба може да сполети и WOW Air.

Изображение
Последна промяна 1 на Almasy, променена общо 4 пъти
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2451
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 04 Окт 2018, 12:14

EddieBG написа:
04 Окт 2018, 10:15
Инцидент в Судан
Ми те самолетите не са граждански, но в случая наистина няма значение.
То и една гражданска авиация в Судан.... :lol:
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2451
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 05 Окт 2018, 08:47

Скорошни бояджийски резили

Самолет на Cathay Pacific излезе от хангара така:

Изображение

вместо така:

Изображение

чартърната Thomas Cook не остана по-назад – при отворена врата бранда и вече кърти :lol:

Изображение
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2451
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 08 Окт 2018, 11:46

Bruchpilot написа:
29 Юни 2018, 10:18
За нискотарифните съм общо взето на мнението на Алмаси - по възможност следва да се избягавт. Конкретно относно Райънеър - никога, в никакъв случай, по никакъв повод, дори и да е последния самолет, и да ми плащат да се кача на него!
Първи и последен опит.
Никога повече с НТА, в частност FR /Ryanair/.
Измамиха ни и с rent-a-car`a - оказа се, че фирмата нe признава застраховките, направени в сайта на FR, те имали договор за rent-a-car услуги, но не и за застраховане :x
Така, че си платихме на място като попове още 255 ивра за 7 дни, пак парите за застраховката, които вече сме платили онлайн да сме си ги търсили от Ryanair.
Или от умрял писмо.
Once again - never ever again :twisted:
BTW, поздрави от Кракув , на летище Балице /Йоан Павел/ не бях кацал от 20 години, разликата е зашеметяваща
Последна промяна 1 на Almasy, променена общо 8 пъти
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Thorn
Редовен потребител
Мнения: 6592
Регистриран на: 19 Юли 2016, 20:02
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Thorn » 08 Окт 2018, 11:52

Райън са гадове, за предпочитане е Уиз. Любимата ми компания. Точни, любезни, нови самолети, добро обслужване. Препоръчвам.

Райъните са с някакви скапано изглеждащи боинги, гледат на кръв и се заяждат за багажа.

Кухулин
Редовен потребител
Мнения: 1694
Регистриран на: 04 Мар 2017, 11:53
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Кухулин » 08 Окт 2018, 14:25

Thorn написа:
08 Окт 2018, 11:52
Любимата ми компания. Точни, любезни, нови самолети, добро обслужване.
Бирата винаги е на промоция :D

Аватар
Bruchpilot
Редовен потребител
Мнения: 1704
Регистриран на: 14 Сеп 2016, 12:14
Местоположение: Габрово
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Bruchpilot » 08 Окт 2018, 17:07

Almasy написа:
08 Окт 2018, 11:46
Първи и последен опит.
Никога повече с НТА, в частност FR /Ryanair/.
...
Бягай, тия за транспорт на живи животни не стават, камо ли за хора...
П.С. Сестра ми пътува доста с Уиз и е много доволна.
Строши-пилот :mrgreen:

jordani
Редовен потребител
Мнения: 58
Регистриран на: 14 Май 2018, 19:28
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от jordani » 10 Окт 2018, 23:28

Изображение

От петте SSJ 100 на руската регионална компания "Якутия" три още се ремонтират, а сега един е излязъл от пистата (не можал да спре).

https://www.kommersant.ru/doc/3766204

Отговори

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани