Бронирани каляски

Място за разтуха

Модератори: Thorn, Ksantip

De Ruyeter
Редовен потребител
Мнения: 205
Регистриран на: 21 Сеп 2016, 22:32
Контакт:

Бронирани каляски

Мнение от De Ruyeter » 22 Ное 2016, 09:58

Колеги, отварям нова тема за колите на потребителите във форума, препоръчани сервиз, сервизи и майстори от които да се пазим, интересни случки, линкове, които са полезни за пътешественици и т.н.
ето аз като начало ще поместя един линк на винетките в Европа
http://www.vinetki.eu/surbia-vinetki-putni-taksi.html

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 873
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от Almasy » 25 Ное 2016, 14:12

Има ли фенове на талянски автомобили :mrgreen:
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

De Ruyeter
Редовен потребител
Мнения: 205
Регистриран на: 21 Сеп 2016, 22:32
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от De Ruyeter » 25 Ное 2016, 14:19

Давай наред, то ще се чуе!

Аватар
ValBo
Редовен потребител
Мнения: 863
Регистриран на: 22 Юли 2016, 09:14
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от ValBo » 25 Ное 2016, 14:34

Немското е стандарт! :-)

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 873
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от Almasy » 25 Ное 2016, 14:39

ValBo написа:Немското е стандарт! :-)
Сус :D
Мойта каляска е дърта - веке я карам 9 години, а и я зех 2 годишна ама не я давам за немска 8-)
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
ValBo
Редовен потребител
Мнения: 863
Регистриран на: 22 Юли 2016, 09:14
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от ValBo » 25 Ное 2016, 14:41

Не че нещо, но 11 годишна италианска кола си е за Гинес вече ;-)

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 873
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от Almasy » 25 Ное 2016, 14:47

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ще излъжа, ако кажа, че отговора е неудачен.
Наскоро сменях предни носачи (и то само 4) - немаше накъде отдавна плачеха за смяна, преди тва спирачната система се капична, преди туй машинка за стъклата.....Общо взето през 6 месеца некъф ремонт.
Ама като сме се зели - така ще е.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Thorn
Модератор
Мнения: 3805
Регистриран на: 19 Юли 2016, 20:02
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от Thorn » 25 Ное 2016, 19:18

Имах два фиата. Първият беше много дърт, но се показа перфектно. Умря от старост, но ме убеди да си купя втори фиат, за което вече съжалявам. Сега имам Киа, доволен съм като слон и предполагам, че и следващата ми кола ще е Киа.

Аватар
ValBo
Редовен потребител
Мнения: 863
Регистриран на: 22 Юли 2016, 09:14
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от ValBo » 25 Ное 2016, 19:34

За мое голямо нещастие, ще се наложи да се кача на френска кола и аз. На италианка още ме страх.
Момчетата растат и Пасата става тесен. А немците нищо свястно като миниван не са изкарали.

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 2482
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от Amazon » 25 Ное 2016, 19:57

А Хонда?

Аватар
ValBo
Редовен потребител
Мнения: 863
Регистриран на: 22 Юли 2016, 09:14
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от ValBo » 25 Ное 2016, 20:25

С хондите не съм запознат много
Гледах Мазди, Тойоти и Мицибуши. Даже и Кия
Мицибуши имат хубав ван, поне на външен вид, но не намерих нищо за цените на частите и ремонтите. Все пак това трябва и да се поддържа.
Преди години имах един Нисан за кратко. Като се наложи да дам за две маркучета за спирачките почти 200 лв и замина много бързо :-)
Иначе, Зефира, Шаран, Мазда 5, Тойота Корола и Авенсис Версо и тн, са 5 местни автомобили, които имат две седалки в багажника.
Единствените които отговарят на изискването, поне според мен, са Евровановете (Ситроен С8, Пежо 807, Фиат Юлис и Ланчиа Федра). За съжаление са малко стари като години, но в друго не се събирам с домочадието плюс тъща

Но приемам всякакви предложения, стига да не е Фиат Мултипла ;-)


Аватар
ValBo
Редовен потребител
Мнения: 863
Регистриран на: 22 Юли 2016, 09:14
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от ValBo » 25 Ное 2016, 23:05

За този модел не знам, но старите карнавали бяха място за набутване на пари. Имат много лоша слава

Аватар
Dinain
Редовен потребител
Мнения: 9760
Регистриран на: 18 Юли 2016, 22:29
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от Dinain » 25 Ное 2016, 23:50

Изображение

Има недостатъка, че на магистрала можеш лесно да заспиш. :mrgreen:

Мога да споделя горчив опит от някои сервизи в София:

Марката ЕМ КОМПЛЕКТ‎ - в никакъв случай, ползвал съм го само по служебни нужди навремето и познавам добре собственика (те са малка верига - автосервиз, магазин за части, гуми и рентакар) - за каквото и да е, ще се опитат да ви прекарат. Олицетворение на балканския тарикат.

ЮНИТРЕЙД СЕРВИЗ ССМ ЕООД/ЮНИТРЕЙД-X-СЕРВИЗ ССМ ООД/АВТОТРЕЙД-СЕРВИЗ-ССМ ООД на проф. Цветан Лазаров (или както там е поредната им реинкарнация, съдържаща думите "Юнитрейд" или "ССМ") - лежат на стари лаври, мисля вече не са оторизиран сервиз на ФВ и всички кадърни кадри ги напуснаха, но много хора още ходят там по навик. Тенекеджийско-бояджийските услуги са под всякаква критика, претупват нещата, предлагат само "оторизирани" части на астрономически цени.

РАДКОВ МОТОР СПОРТ в Горубляне - автокъща и сервиз, опитващ се да се изкара за спортни и тунинговани коли, т.е. гъзета. Първият път за нещо дребно се представиха добре, а после се опитаха да ме убедят да направя ремонти за 2000-3000 лв (едва ли не колата се разпада под мен и се движа на магия). Въпросният Радков е решил да води война с клиентите си, закачайки различни табели, указващи какво е забранено на клиента - поради което спрях да ходя там.

А+ Експерт Център http://www.aplus.bg/ - от тях съм доволен, тенекеджийско-бояджийските са на ниво.

"Автосервиз Приятели", буквално в двора на Семинарията - нямат нужното оборудване и експертиза за това, което се опитват да правят (пореден сервиз с претенции за "скъпи" коли и спортни гъзета). Наговориха ми куп глупости, поставиха грешни диагнози, губеха ми времето с ненужни проверки, накрая боядисваха покрива след градушката и пак го боядисваха след рекламация и пак си оставиха ръцете. Цените им са много високи поради горепосочените причини - всичко купуват и препродават през други доставчици.

Митвас ЕООД - доволен съм от тях, въпреки че не са много евтини. Оторизиран сервиз на Нисан.
"No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."

(Richard III - William Shakespeare)

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 873
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от Almasy » 28 Ное 2016, 12:27

За моята баба (вече) Ланча (Thesis Emblema):

Недостатъци:
- калпава електроника – бордкомпютъра дава непрекъснато „грешки” – еърбеци, автоматична спирачка, парктроник, сензори на чистачки и фарове и още какво ли не, макар че последните работят (често един дъжд е достатъчен - май влагата влияе и таблото се превръща в цветомузика). За софтуерното им „чистене” взимат по BGN50, в началото го правех редовно, отказах се вече (пък и след месец-два - същата раута)
- скъпа поддръжка (модела си е един постоянен бирник) – носачите са алуминиеви (единият струва BGN 300 и кусур), на предното окачване са 10 броя, алтернатива няма (не можеш да купиш по-евтин, неоригинален, по простата причина, че никой не произвежда такива)
- най-малкия двигател (2.4 JTD, какъвто е и моя) си е направо слабичък за тежкото купе (ускоряването не е сила)
- голям радиус на завой – паркирането е сложно и парктроника не помага особено
- ниска – легналите полицаи, прагове, високи бордюри са проблем, за офроуд пък и дума да не става. Нестандартен размер гуми (което им вдига цената – пак нямаш алтернатива, не съветват да се сменят джантите)
- проблем и с доставката на резервни части – голяма част са само с поръчка (не може да отидеш и да си ги купиш директно), за съжаление модела е рядък и пазара на части втора употреба също е много зле. Чупи ми се дръжката на вратата (само дръжката) – не я продават отделно – в комплект е цялата машинария (всички бутони за управление) и пак искат майка си и баща си. Един приятел я „побългари”, ама пак от време на време прави проблем
- сложнотии.....стана нещо на автоматичната спирачка – колата се залепи за асфалта и не помръдва. Откъде да знам, че в такива случаи, някаква батерия имало в едно отделение на багажника, която не знам какво си правела и чрез нея се отблокира. Ама тя батерията отдавна заминала (и пак е нестандартна), явно и за това трябва да се мисли. Добре, че не стана на път.
- масторите им е навик да се мусят дори и за най-малкия ремонт, репликите обикновено са от рода на „абе то това наистина не е голям проблем, ама такова рязглобяване ще има докато стигнем до там......”

Предимства:
- лукс, обикновено предлаган от ранга на по-скъпи автомобили от класа на А8
- много мека возия, тих двигател
- удобни седалки
- обем
Изображение

Вече не ходя по мастори......Живи и здрави да са едни момчета от Ланча клуба в Бургас – дадох им още по-старата си кола (Lancia Карра) да я карат, пък те оправят таз (доколкото могат де, понякога се опира и до стенд). Резервните части обаче са си кахър.
В началото обаче (като я взех) ходех само по оторизирани сервизи. Само, че те се сменяха (оторизираните) нон-стоп. Най-бях доволен от Кафеджиев, но и той затвори (идея нямам защо). Сега дори не знам кой е (в Бургас). Инак и в София съм я оставял за ремонти – там оторизирания е по пътя за летището, на една крачка почти от Терминал 2. За цени няма какво да говорим, не познавам евтин оторизиран сервиз.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Ivanov
Редовен потребител
Мнения: 918
Регистриран на: 02 Сеп 2016, 22:27
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от Ivanov » 03 Дек 2016, 19:10

Thorn написа:Имах два фиата. Първият беше много дърт, но се показа перфектно. Умря от старост, но ме убеди да си купя втори фиат, за което вече съжалявам. Сега имам Киа, доволен съм като слон и предполагам, че и следващата ми кола ще е Киа.
На прав път си ,включи и Хюндай...Повярвай ми ,знам какво говоря ! Вече 10 години се "хиля" доволно :D


Аватар
Ivanov
Редовен потребител
Мнения: 918
Регистриран на: 02 Сеп 2016, 22:27
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от Ivanov » 03 Дек 2016, 19:38

Изображение

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 2482
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от Amazon » 03 Дек 2016, 20:27

Изображение

Grand Cherokee 2015.

Плюсове: Много добра система за окачване и разпределение на усилието - завива на сняг, взе едно е на сух асфалт. Имаш около себе си три тонна броня. Изключително маневрено - върти се на пета. За любителите на силни усещания (аз не съм) има спрортен режим, с пера за смяна на скоростите като при Формула Едно и ускорява така че влизаш в седалката. Водовъртежа в резервоара при този режим е друга песен. Върви със всичко - няма гумени тръбопроводи, всичко е стомана и помпата е със специални покрития, можеш да сипваш всичко - от скапан бензин всякакъв октан, до етанол - не му пречи и не корозира от етанола. Идеално за наближаващият зомби апокалипсис. Вози като лимузина, но е толкова високо, че не ти пука ако минеш през бордюр...или KIA. :D До тук надежността е добра дори по американските стандарти. Навъртял съм и към 60 000 километра и в сервиз съм ходил само за смяна на масло.

Mинуси: цената :( като ми изтече лизинга мисля да върна Гилбърт(така го кръсти малката) и да си взема някой шевролет.


Иначе допреди няколко месеца имахме и Nissan Altima 2004.
Изображение

Само хубави неща мога да кажа за тази голяма кола. Като прескочи 120 000 мили, започна да ни води в сервиза понякога и я продадохме. А и преди това не беше чак толкова надеждна като Джипа. През годините ми се наложи да сменя един лагер на окачването, два сензора на двигателят и един разпределиртел на тоци. Но на пътя никога не ни е оставяла!

vassiln
Редовен потребител
Мнения: 670
Регистриран на: 23 Юли 2016, 08:23
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от vassiln » 27 Фев 2017, 22:04

Dinain написа:
25 Ное 2016, 23:50
Изображение
Има недостатъка, че на магистрала можеш лесно да заспиш. :mrgreen:
...
Има недостатъка, че е Пасат който не е комби.
Като станат по 2-3 хиляди лева, и аз ще си взема :D

Предпочитам сегашната ми тройка комби, за която не ми дреме дали ще я ожуля, клиренса ми е около 15 см. и мога да карам по черен път спокойно, и на село си я държа отключена.
Изобщо за тия неща съм на принципа "старо, но затова пък ръждиво". Взех книжка заради децата на 36 години, 2010 г., и реших, като знам баща ми на 40 какви ги дробеше като млад шофьор, да не рискувам финансово. Затова започнах с един пасат двойка за 800 лева, който беше боядисан с баданарка и отдолу личеше жълтата боя на такси. Още я обичам тази кола. Като открих 5-та скорост, благодарение на газовата уредба 100 км. ми излизаха 11 -12 лева. Таксиджията преди мен добре си беше настроил нещата. Накрая я дадох за вторични, само защото трябваше да вложа още поне 1000 лева, а следващите модели бяха евтини. Колата остана практически без прагове, защото освен че ръждясаха единия го ожулих при форсирането на реката на с. Говедарци, а другия го съдрах на една гърбица при село Безден. Механизма на чистачките се беше износил, бравите се чупеха, парното не работеше и още десетина дреболии, които ме отказаха да инвестирам. Освен това, беше 80 коня на 2000 кубика, и на газ беше почти невъзможно да изпреварвам, а на бензин гълташе здраво (заминала ламбда-сонда, частта беше антиквариат). Изобщо в един момент реших повече да не правя разходи, а да видя следващия модел за сходни пари (с включен основния ремонт на двойката). По една случайност избрах кола със синхро, по начало гледах с подозрение, а сега съм много доволен. На заледен път и на сняг се държи много добре. По-миналата зима теглих Нивата на един приятел, че не искаше да пали, и като накрая се озовах пред един баир с ЖП-прелез, реших да не рискувам през прелеза и се забих през един изоставен паркинг с 30-сантиметрови преспи. Минах през тях без проблем!
След това реших, че съм всепроходим, и вече два пъти закъсвам, но на трудни места, дето вероятно някой по-некадърен и с джип ще се окопае.
Наистина липсва блокаж на диференциалите...
С две думи, Пасатът е велика кола, а синхрото кърти. Поне до тройка включително. За четворката - стискайте палци, че готвя сделка. Мисля поне още няколко години да карам на тази марка, а като изчерпам комбитата 4х4, да се прехвърля на Субару.
Последна промяна 1 на vassiln, променена общо 27 пъти
Я ем города, морями запиваю, моя борода небо заслоняет!
Громы и молнии, туманы и дожди! Мои ботинки лижут министры и вожди.

Енравота
Редовен потребител
Мнения: 157
Регистриран на: 22 Юли 2016, 22:13
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от Енравота » 27 Фев 2017, 22:29

toyota.jpg
Това е КУРНИКЪТ! 8-) 13 годишен,390 000 км. редовно сменяни консумативи/масла,филтри,ремъци,накладки/ и по 2 пъти носачи и спирачни дискове.Нищо друго.
Вундерв...ъ-ъ-ъ...вундерауто!
Suum cuique

Аватар
ValBo
Редовен потребител
Мнения: 863
Регистриран на: 22 Юли 2016, 09:14
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от ValBo » 27 Фев 2017, 22:36

Колега, тия двойки, тройки и тн, са само в главите на джамбазите.
пасатите са B1, B2, B3 (двойката, прасето и тн), B4, В5, В5.5, В6, CC, В7 и сега В8. Сравки тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=38785
B2 надали си карал, защото са редки като кокоши зъби. Б3 (прословутата двойка) е страхотна кола, но са почти 30 годишни, В4 е от същото поколение - държелива и евтина за поддръжка, но и тя вече няма живи съученици. Б5 не бих те съветвал да вземаш. Скачай на 5,5 директно.
И да, Пасатът трябва да е комби!

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 873
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от Almasy » 27 Фев 2017, 22:42

Оф......болна тема. Аз пък сега се чудя, освен баба Ланча дали да не взема един РейнджРоувър, пак толкова годишен......Ефтено ви казвам, люде го дават, много ефтено.
Без да се отказвам от баба Ланча, разбира се, чавка дотолкова акъла не ми е изпила.
Ама като знам моята баба колко ми излиза за поддръжка, засега си трая.
Че ако се на накачуля и с него......Отиде ипотеката на щерката.
Последна промяна 2 на Almasy, променена общо 27 пъти
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

vassiln
Редовен потребител
Мнения: 670
Регистриран на: 23 Юли 2016, 08:23
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от vassiln » 27 Фев 2017, 22:43

ValBo написа:
27 Фев 2017, 22:36
Колега, тия двойки, тройки и тн, са само в главите на джамбазите.
пасатите са B1, B2, B3 (двойката, прасето и тн), B4, В5, В5.5, В6, CC, В7 и сега В8. Сравки тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=38785
B2 надали си карал, защото са редки като кокоши зъби. Б3 (прословутата двойка) е страхотна кола, но са почти 30 годишни, В4 е от същото поколение - държелива и евтина за поддръжка, но и тя вече няма живи съученици. Б5 не бих те съветвал да вземаш. Скачай на 5,5 директно.
И да, Пасатът трябва да е комби!
Е, знаем за какво става въпрос, и аз знам технически коректните наименования. Но и знаем кое как е на народен език. "Двойката" е "прасе" и Б3 и т. н.
Я ем города, морями запиваю, моя борода небо заслоняет!
Громы и молнии, туманы и дожди! Мои ботинки лижут министры и вожди.

Аватар
Dinain
Редовен потребител
Мнения: 9760
Регистриран на: 18 Юли 2016, 22:29
Контакт:

Re: Бронирани каляски

Мнение от Dinain » 27 Фев 2017, 22:46

ValBo написа:
27 Фев 2017, 22:36
И да, Пасатът трябва да е комби!
Карах и такова навремето. Освен ако не карам щайги от село, не ми трябва в града такава каруца.
"No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."

(Richard III - William Shakespeare)

Отговори

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани